2013年10月27日 星期日


 CECI話我其實只要打4-5次d斑就會無哂,但其他美容院會叫你一次過比$18000十次,不停sell,不停sell真係好煩,同埋我每打一次都係$1000,打十次都比你平呀 / ~\ ,見到相其實打完第一次之後,d斑已經淡色左好多,但媽媽想完全消失當然要Keep住做啦 ^^!!! 所以呢日又帶埋妹妹上去A-PLUS做第二次1064打斑,美容師同我清潔好面部就馬上開始喇 !!^^今次無咁緊張喇 ~ 過程大約10-15分鐘,每次打完斑面都會紅紅熱熱,美容師都會馬上敷返補濕面膜,即刻會舒緩返好多^0^ 每次帶埋妹妹去A-PLUS一來一回都係兩小時,又可以準時接哥哥放學喇 !!^3^
打完斑後2天,雖然仲少少紅,但面部比起第一次打斑後已經無咁紅腫,如果你每天都努力做好補濕,效果仲可以更快睇到(記得記得每日都要搽防反黑CREAM呀!!!!!) ^0^ 除左搽防曬之外,媽媽見天氣轉涼所以出動埋口罩~天氣涼帶口罩無咁辛苦呀!!^^ 哈哈 ~~好多接放學既媽媽都叫我保重身體呀 !! 
 
只係用左五日已經見到明顯既效果喇 ^^ 皮膚已經完全無紅,好多細小既斑斑都消失左,比較深色既都快要SAY BYEBYE喇 ~~ !!!!!!!
 對比返打斑前後,只係兩次已經有咁明顯既分別 (媽媽今次仲發現眼下既微絲血管淡色左^0^)好期待下次既效果呀 ~(各位記得要隔返3星期先可以再做呀 !!!)

沒有留言:

張貼留言