2013年10月3日 星期四

開始踏入秋冬天,我地一家4口既皮膚開始乾燥,最明顯係妹妹的手腳,皮膚一開始乾妹妹就超級痕,慢慢就會紅紅腫腫咁,媽媽買過好多唔同牌子既乳液但一係就唔夠補濕,一係就潤到妹妹起哂粒粒 ( 下面係妹妹正常情況既腳 )


最近妹妹開始轉用Floxia 既燕麥抗敏修護乳液,用左大約1個星期已經有好明顯既變化,一格格既皮膚已經無再咁痕,都無再出現紅腫既情況,唔單只妹妹既手腳可以搽,連爸爸媽媽哥哥既皮膚都岩用 ^^ 質感唔會太立痴痴,好容易推開同比皮膚吸收^^ 下面係妹妹用左1個星期 Floxia既腳仔,已經變返做 BB既皮膚喇 !!!!!!!


FLOXIA燕麥抗敏修護乳液產品簡介:
  • 活化體內免疫細胞,舒緩及鎮靜過敏皮膚,緩解皮膚痕癢、紅腫情況,對抗乾燥/敏感/濕疹/牛皮癬/疤痕/紅疹等皮膚問題
  • 有效將空氣中的補濕份子帶入皮膚,並於皮膚表面形成親水性薄膜,防止水份流失,給予皮膚即時及持久的補濕效果
  • 維持皮脂及細胞膜的健康,恢復皮膚彈性,令皮膚柔軟及健康
  • 具抗氧化功效,能延緩皮膚提早衰老 (125ML$360 )

沒有留言:

張貼留言